Prawda jest taka, że każda firma świadcząca usługi na rzecz innej, powinna na co dzień wykorzystywać je w swojej pracy.
Dlaczego przygotowanie katalogu Twoich prac jest tak istotne – mamy na to, co najmniej powody:
- Dodatkowo się promujesz.
- Umieszczając realizacje w portfolio prezentujesz Klientów oraz zakres obowiązków, które realizowałeś.
- Pomagasz w podjęciu decyzji.
- Na pewno sam kiedyś trafiłeś na portfolio firmy, zanim zacząłeś z nią współpracę. Czy to nie właśnie ono pomogło Ci w podjęciu decyzji o nawiązaniu kooperacji?
- Potwierdzasz swoje doświadczenie.
- Prezentując konkretne case’y uwiarygadniasz swoją ofertę — to element, który odróżni Cię od freelancerów.
- Pokazujesz, że liczy się dla Ciebie jakość.
Dlaczego miałbyś się nie chwalić realizacjami zaakceptowanymi przez Klientów? To pokazuje, że rozumiesz i czujesz ich gust.
Skoro widać same korzyści, to dlaczego nie zrobić tego już teraz?